Tuesday, March 06, 2012

Tekezut...haha

Pagi td aku dikejutkan dari tidur oleh wani. Die mengajak aku untk menemannya mandi.. Ku kerling sekilas jam di dinding bilik.. 5.15 pagi..biar betul budak ni?? Xsejuk ke?? Aku kalau org kejut secara mengezut ni mmg terus bangun..tambah2 lg smlm tidur awal..sssseeeejuuuuuuukkkkk giler woooooo...haha..trus ilang ngantuk teman..ape lg, siapkan tutorial maths la..pehtu pkul 7.15 sambung balik tido..xley tahan..katil teman dok menggamit2..last2 rushing pegi kelas. Dengan pantas teman menghayun langkah untuk ke bangunan akademik. Tibe2 di pertengahan Jalan ku lihat ade beberapa org sedang berdiri tegak menahan pelajar..oh tidak! Tahan budak lambat ke?? Aku, Mira n na pe lg, cr shortcut la..tp waktu tu belum lg pkul 8..ape deme wat kat situ yer..langkah dihayun lg..sewaktu melewati kawasan kafe pon ade jgk lectrer yg menunggu..rupe2nye ade spot check untuk 'matrics card'..fuh! IngatApe td..then kitorg lari la lagi ke makmal komputer..

Habes kelas kitorg pergi mencari makanan di kafe untuk mengisi perut yang bergetaran dr pagi sbb xbreakfast..kirenyer breakfast+lunch skali la ni.. Lepas makan Kami berlari lagi menuju pula ke bilik peperiksaan kerana kuiz dinamika akan berjalan..sekali lagi aku dikezutkan dengan soalan yang..mak aii..kacangnyer..semakin kulurutkan pandangankan untuk meneliti
soalan, mataku semakin membesar..nak jawab ape ni weyhhhhhhh..puan ckp kalo xley jwb soalan tu xyah dok Malaysia..agak2 aku kena buang negara x?? Kite tunggula resultnyer Nanti yer..

Beginilah kehidupan Kami di matriks..berlari Dan mesti terus berlari nluntuk menjadi pelajar yang terbaik Dan up to date dengan info terkini..

Till then..ade kelas..papai..
Assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment

2022 first post 😂

 After two years and suddenly I feel like writing. 😂 This endemic phase is still on going. With influenza like illness and covid-19 cases s...